- јун 14, 2018
- Posted by: admin
- Categories: Актуелности, ПКВ
„Осећања су ми подељена када је у питању признање које је добила винарија. Једно је осећај поноса и потврде да су уложени труд и средства оправдали дефинисани пословни циљ, а друга два, у подједнаком интензитету, су осећање одговорности и ентузијазма – да се добијено признање оправда и у будућности остваре још бољи резултати.“, рекао је др Милан Убавић.
Винарија је основана 2001. године, а сопствени виногради засађени су 2007. године на североисточном делу Фрушке горе, на потезу Ешиковац и Черат. Квалитет из Сремских Карловаца препознали су и бројни поштоваоци на домаћим и међународним сајмовима, што потврђују и значајне награде добијене на престижним смотрама у Француској. Стручним, преданим и одговорним пословањем винарија „Винум“ значајно се позиционирала на туристичкој мапи Војводине. Даљи развој винарије и унапређење пословања, др Убавић види у неколико корака.
„Имамо сасвим добар производни портфолио, вина високог квалитета и робне марке са потенцијалом тржишног раста. Један од основних задатака је да од наших робних марки вина задржимо и уздигнемо брендове на којима радимо 18 година. Први корак у томе је свакако подизање свести корисника о постојању квалитетних вина винарије ‘Винум’, белих вина: италијанског ризлинга, совињон блан, шардоне, мустре, бермута и црних вина: пинолеа, пино ноара, франковке, бермета. Осим тога, треба да радимо на стварању жеље да их потенцијални купци пробају у оквиру винарије, као и да учинимо да на циљним тржиштима производи буду доступни. Да закључим, даљи развој брендова винарије ‘Винум’ је наш приоритетни циљ“, истиче он.
На том путу развоја, улогу Привредне коморе Војводине види у организованим, специјализованим презентацијама домаћим и иностраним гостима, развоју туристичке понуде, промоцији виногорја и подрума, као и њихових брендова, али и у, како каже, организовању стручних предавања у области енологије, развоја туристичке понуде и маркетинга и организовањем стручних екскурзија у земљама у окружењу.
Од формирања идеје, па све до њене реализације, потребно је много залагања и улагања, а од кључног значаја за винарију „Винум“, по речима власника, било је постојање јасне визије, реално сагледавање тржишних могућности, прецизно дефинисан инвестициони план и расположива новчана средства.
„Пре свега, за успех је основно да радимо посао који волимо. Када нешто волимо онда активно пратимо све промене и отвореног ума уочавамо могућности тамо где их други можда и не виде. Тајна успешног пословања винарије ‘Винум’ је прецизно дефинисана визија која нас вуче и води напред, затим усмереност ка циљу, велика воља, снага и истрајност“, рекао је др Милан Убавић.
За крај, власник винарије „Винум“ истакао је константно усавршавање као најзначајније за постизање успеха.
„Посебно бих нагласио да успех дугујемо сталној личној едукацији, али и спремности да послушамо и ангажујемо стручњаке – енологе, туризмологе, угоститеље. Наравно, без инвестиција и улагања у најновије технологије, не би било ни успеха“, рекао је Убавић.