- jun 14, 2018
- Posted by: admin
- Categories: Актуелности, ПКВ
„Osećanja su mi podeljena kada je u pitanju priznanje koje je dobila vinarija. Jedno je osećaj ponosa i potvrde da su uloženi trud i sredstva opravdali definisani poslovni cilj, a druga dva, u podjednakom intenzitetu, su osećanje odgovornosti i entuzijazma – da se dobijeno priznanje opravda i u budućnosti ostvare još bolji rezultati.“, rekao je dr Milan Ubavić.
Vinarija je osnovana 2001. godine, a sopstveni vinogradi zasađeni su 2007. godine na severoistočnom delu Fruške gore, na potezu Ešikovac i Čerat. Kvalitet iz Sremskih Karlovaca prepoznali su i brojni poštovaoci na domaćim i međunarodnim sajmovima, što potvrđuju i značajne nagrade dobijene na prestižnim smotrama u Francuskoj. Stručnim, predanim i odgovornim poslovanjem vinarija „Vinum“ značajno se pozicionirala na turističkoj mapi Vojvodine. Dalji razvoj vinarije i unapređenje poslovanja, dr Ubavić vidi u nekoliko koraka.
„Imamo sasvim dobar proizvodni portfolio, vina visokog kvaliteta i robne marke sa potencijalom tržišnog rasta. Jedan od osnovnih zadataka je da od naših robnih marki vina zadržimo i uzdignemo brendove na kojima radimo 18 godina. Prvi korak u tome je svakako podizanje svesti korisnika o postojanju kvalitetnih vina vinarije ‘Vinum’, belih vina: italijanskog rizlinga, sovinjon blan, šardone, mustre, bermuta i crnih vina: pinolea, pino noara, frankovke, bermeta. Osim toga, treba da radimo na stvaranju želje da ih potencijalni kupci probaju u okviru vinarije, kao i da učinimo da na ciljnim tržištima proizvodi budu dostupni. Da zaključim, dalji razvoj brendova vinarije ‘Vinum’ je naš prioritetni cilj“, ističe on.
Na tom putu razvoja, ulogu Privredne komore Vojvodine vidi u organizovanim, specijalizovanim prezentacijama domaćim i inostranim gostima, razvoju turističke ponude, promociji vinogorja i podruma, kao i njihovih brendova, ali i u, kako kaže, organizovanju stručnih predavanja u oblasti enologije, razvoja turističke ponude i marketinga i organizovanjem stručnih ekskurzija u zemljama u okruženju.
Od formiranja ideje, pa sve do njene realizacije, potrebno je mnogo zalaganja i ulaganja, a od ključnog značaja za vinariju „Vinum“, po rečima vlasnika, bilo je postojanje jasne vizije, realno sagledavanje tržišnih mogućnosti, precizno definisan investicioni plan i raspoloživa novčana sredstva.
„Pre svega, za uspeh je osnovno da radimo posao koji volimo. Kada nešto volimo onda aktivno pratimo sve promene i otvorenog uma uočavamo mogućnosti tamo gde ih drugi možda i ne vide. Tajna uspešnog poslovanja vinarije ‘Vinum’ je precizno definisana vizija koja nas vuče i vodi napred, zatim usmerenost ka cilju, velika volja, snaga i istrajnost“, rekao je dr Milan Ubavić.
Za kraj, vlasnik vinarije „Vinum“ istakao je konstantno usavršavanje kao najznačajnije za postizanje uspeha.
„Posebno bih naglasio da uspeh dugujemo stalnoj ličnoj edukaciji, ali i spremnosti da poslušamo i angažujemo stručnjake – enologe, turizmologe, ugostitelje. Naravno, bez investicija i ulaganja u najnovije tehnologije, ne bi bilo ni uspeha“, rekao je Ubavić.