- maj 29, 2017
- Posted by: admin
- Category: ПКВ

Turistička organizacija Srbije, u okviru svojih aktivnosti na promociji turizma Srbije na regionalnim turističkim tržištima, a u sklopu kampanje „Dani Srbije“, u petak 26. maja 2017. godine u Ljubljani predstavila je turističku ponudu Srbije svim zainteresovanim posetiocima, turoperatorima i medijima. Ispred Privredne komore Vojvodine, „Dane Srbije“ u Ljubljani posetila je viši samostalni stručni savetnik u Udruženju usluga Dragica Samardžić.
U okviru ove kampanje, predstavljena je i turistička ponuda Vojvodine i Grada Novog Novog Sada, gde je poseban akcenat stavljen na letnje festivale, na odmor u prirodi tokom letnje sezone, zdravstveni i etno turizam, kao i na takozvanu „city break“ destinaciju.
Promotivni događaj za publiku organizovan je u centru grada, a prezentacija za turoperatore i medije uz gastronomsku ponudu Vojvodine u Kristalnoj palati restorana „DiVino“.
Turisti iz Republike Slovenije, tradicionalno posećuju Vojvodinu u velikoj broju. Svake godine se beleži rast ostvarenih noćenja turista iz Slovenije. U 2016. godini u Vojvodini je ostvareno povećanje noćenja od 14 odsto.
Privredna komora Vojvodine je u saradnji sa Turističkom organizacijom Vojvodine, uzela aktivno učešće u ovom događaju sa predstavnicima turističke privrede Vojvodine. Susret sa slovenačkim turoperatorima će doprineti unapređenju poslovne saradnje i povećanju turističkog prometa.
Medijska kampanja TOS I TOV u regionu veoma je značajna u pozicioniranju Srbije kao letnje turističke destinacije i kao takva praćena je najavom i objavama na društvenim mrežama, on line i štampanim medijima, kao i TV stanicama i bilbordima.
Kabinet predsednika Privredne komore Vojvodine