- мај 29, 2017
- Posted by: admin
- Category: ПКВ

Туристичка организација Србије, у оквиру својих активности на промоцији туризма Србије на регионалним туристичким тржиштима, а у склопу кампање „Дани Србије“, у петак 26. маја 2017. године у Љубљани представила је туристичку понуду Србије свим заинтересованим посетиоцима, туроператорима и медијима. Испред Привредне коморе Војводине, „Дане Србије“ у Љубљани посетила је виши самостални стручни саветник у Удружењу услуга Драгица Самарџић.
У оквиру ове кампање, представљена је и туристичка понуда Војводине и Града Новог Новог Сада, где је посебан акценат стављен на летње фестивале, на одмор у природи током летње сезоне, здравствени и етно туризам, као и на такозвану „city break“ дестинацију.
Промотивни догађај за публику организован је у центру града, а презентација за туроператоре и медије уз гастрономску понуду Војводине у Кристалној палати ресторана „ДиВино“.
Туристи из Републике Словеније, традиционално посећују Војводину у великој броју. Сваке године се бележи раст остварених ноћења туриста из Словеније. У 2016. години у Војводини је остварено повећање ноћења од 14 одсто.
Привредна комора Војводине је у сарадњи са Туристичком организацијом Војводине, узела активно учешће у овом догађају са представницима туристичке привреде Војводине. Сусрет са словеначким туроператорима ће допринети унапређењу пословне сарадње и повећању туристичког промета.
Медијска кампања ТОС И ТОВ у региону веома је значајна у позиционирању Србије као летње туристичке дестинације и као таква праћена је најавом и објавама на друштвеним мрежама, он лине и штампаним медијима, као и ТВ станицама и билбордима.
Кабинет председника Привредне коморе Војводине