- октобар 6, 2018
- Posted by: admin
- Categories: Актуелности, ПКВ, Удружење услуга
Нема коментара
На штанду Привредне коморе Војводине (ПКВ) на Новосадском сајму, у оквиру 51. Међународног сајма туризма, у суботу 6. октобра 2018. године одржана је промоција књиге „Вјерски објекти националних мањина Републике Српске“, коју су представили проф. др Љубиша Прерадовић и мр Гордана Прерадовић. Данашњи програм употпуњен је и гастро презентацијом и дегустацијом производа Ливач – сир трапист фрањевачког самостана Марија Звијезда и презентација домаћих ракија и вина привредних субјеката са територије Лакташа у организацији Туристичке организације Лакташи, Република Српска.
„Поседујемо две бање – Бања Слатина и Терме бања Лакташи, а налазимо се и на одличном географском положају – удаљеност од међународног аеродрома Бања Лука од самог центра Лакташа је три километра, сад радимо на промоцији развоја сеоских домаћинстава, произвођача ракија, виноградара. Општина Лакташи такође лежи на археолошком благу, те нам је у плану да доведемо заинтересоване младе људе са Академије уметности из Новог Сада и Београда“, истакли су данас из Туристичке организација Лакташа.
Додали су да је учешће на међународним сајамским манифестацијама оваквог типа, од изузетног значаја, како због директног представљања туристичке понуде потенцијалним туристима, тако и због умрежавања за партнерима из региона. Према речима Драгице Самарџић, вишет самосталног стручног сарадника у Удружењу услуга ПКВ, овогодишњи Сајам туризма и концепт ПКВ, оцењен је од стране свих партнера који су били присутни на штанду ПКВ, као изузетан.
„Покушали смо да ујединимо туристичке компаније региона – из Румуније, Словеније, Хрватске и Републике Српске, а имали смо и сусрет са туристичким агенцијама, тако да су и привредници задовољни, јер су успели да остваре контакте за туристичке програме које планирају у будућности да раде. Одзив је био изванредан и од стране наших партнера, тако да је из Ријеке било присутно седам хотела и једна туристичка агенција, из Републике Српске била је заступљена њихова комплетна туристичка понуда са најјачим туристичким производом – Олимпијским центром Јахорина, који је ово године изузетно много урадио на изградњи инфраструктуре. Са нама је Привредна комора из Арада, а они заиста имају и сјајну туристичку понуду, тако да смо разговарали на тему студијских путовања, како бисмо унапредили нашу даљу сарадњу. Из Словеније нам је било Удружење малих хотела Штајерске области, са којима смо разговарали на тему повезивања наших малих хотела у Војводини и њиховог организовања у асоцијацију, како би лакше пласирали своје капацитете на тржишту“, рекла је Драгица Самарџић.
Нагласила је да су јучерашњи билатерални сусрети били изузетно успешни, на које је на позив ПКВ учешће узела већина наших најзначајнијих туриоператора, односно агенција које имају лиценцу и које могу бити организатори путовања у земљи и иностранству.
„Тако да су сви презадовољни, а склопљени су и неки уговори за продају хотелских капацитета за зимску туристичку сезону са Олимпијским центром Јахорина и са хотелима из Ријеке“, истакла је Драгица Самарџић.
Током Сајма, ПКВ је ставила акценат на промоцију сеоског туризма у Војводини, у оквиру чега се представила и етно кућа „Тошина кућа“ из Јарка.
„То је један изузетан пример како једна породична фирма поштеним, коректним, атрактивним туристичким производом може да се позиционира и на домаћем и на страном тржишту. Они су за својих шест година пословања, од 1000 туриста дошли до 10.000“, рекла је Самарџић.
Додала је да ће ПКВ све овакве примере у Војводини промовсати и пружити подршку у повезивању са свим туроператорима из региона.
„Поседујемо две бање – Бања Слатина и Терме бања Лакташи, а налазимо се и на одличном географском положају – удаљеност од међународног аеродрома Бања Лука од самог центра Лакташа је три километра, сад радимо на промоцији развоја сеоских домаћинстава, произвођача ракија, виноградара. Општина Лакташи такође лежи на археолошком благу, те нам је у плану да доведемо заинтересоване младе људе са Академије уметности из Новог Сада и Београда“, истакли су данас из Туристичке организација Лакташа.
Додали су да је учешће на међународним сајамским манифестацијама оваквог типа, од изузетног значаја, како због директног представљања туристичке понуде потенцијалним туристима, тако и због умрежавања за партнерима из региона. Према речима Драгице Самарџић, вишет самосталног стручног сарадника у Удружењу услуга ПКВ, овогодишњи Сајам туризма и концепт ПКВ, оцењен је од стране свих партнера који су били присутни на штанду ПКВ, као изузетан.
„Покушали смо да ујединимо туристичке компаније региона – из Румуније, Словеније, Хрватске и Републике Српске, а имали смо и сусрет са туристичким агенцијама, тако да су и привредници задовољни, јер су успели да остваре контакте за туристичке програме које планирају у будућности да раде. Одзив је био изванредан и од стране наших партнера, тако да је из Ријеке било присутно седам хотела и једна туристичка агенција, из Републике Српске била је заступљена њихова комплетна туристичка понуда са најјачим туристичким производом – Олимпијским центром Јахорина, који је ово године изузетно много урадио на изградњи инфраструктуре. Са нама је Привредна комора из Арада, а они заиста имају и сјајну туристичку понуду, тако да смо разговарали на тему студијских путовања, како бисмо унапредили нашу даљу сарадњу. Из Словеније нам је било Удружење малих хотела Штајерске области, са којима смо разговарали на тему повезивања наших малих хотела у Војводини и њиховог организовања у асоцијацију, како би лакше пласирали своје капацитете на тржишту“, рекла је Драгица Самарџић.
Нагласила је да су јучерашњи билатерални сусрети били изузетно успешни, на које је на позив ПКВ учешће узела већина наших најзначајнијих туриоператора, односно агенција које имају лиценцу и које могу бити организатори путовања у земљи и иностранству.
„Тако да су сви презадовољни, а склопљени су и неки уговори за продају хотелских капацитета за зимску туристичку сезону са Олимпијским центром Јахорина и са хотелима из Ријеке“, истакла је Драгица Самарџић.
Током Сајма, ПКВ је ставила акценат на промоцију сеоског туризма у Војводини, у оквиру чега се представила и етно кућа „Тошина кућа“ из Јарка.
„То је један изузетан пример како једна породична фирма поштеним, коректним, атрактивним туристичким производом може да се позиционира и на домаћем и на страном тржишту. Они су за својих шест година пословања, од 1000 туриста дошли до 10.000“, рекла је Самарџић.
Додала је да ће ПКВ све овакве примере у Војводини промовсати и пружити подршку у повезивању са свим туроператорима из региона.