- oktobar 12, 2021
- Posted by: admin
- Categories: Актуелности, ПКВ
Drugog dana poljoprivrednog sajma „ Interagro“ u Bijeljini promovisana je kampanja „Vojvođanski ručak “ . Kampanja se sprovodi u saradnji sa Pokrajinskim sekretarijatom za privredu i turizam i Privrednom komorom Vojvodine.
Kampanja „ Vojvođanski ručak“ predstavlja opsežno istraživanje TOV i partnera , a relaizuje se u cilju brendiranja gastronomske ponude Vojvodine i povećava vidljivost autentičnih gastronomskih proizvoda na širem regionalnom tržištu. Upravo zato smo došli i u Bijeljinu da na sajmu promovišemo ne samo hranu i ugostiteljski sektor , već i sve ostalo što jedna regija ima poručila je direktorica Turističke organizacije Vojvodine Nataša Pavlović.
Privredna komora Vojvodine kao partner u ovoj kampanji učestvuje kako bi se kroz sinergiju privrede i promocije onoga što Vojvodina nudi prikazali najbolji brendovi istakla je Kristina Đogo iz Privredne komore Vojvodine. Privredna komora Vojvodine će kao i do sada zajedno sa Turističkom organizacijom Vojvodine učestvovati na promociji AP Vojvodine širom regiona, a ova kampanja kao plod zajedničkog rada pravi je put ka otvaranju gastronomije i turističkih potencijala drugim tržištima.