- октобар 12, 2021
- Posted by: admin
- Categories: Актуелности, ПКВ
Другог дана пољопривредног сајма „ Интерагро“ у Бијељини промовисана је кампања „Војвођански ручак “ . Кампања се спроводи у сарадњи са Покрајинским секретаријатом за привреду и туризам и Привредном комором Војводине.
Кампања „ Војвођански ручак“ представља опсежно истраживање ТОВ и партнера , а релаизује се у циљу брендирања гастрономске понуде Војводине и повећава видљивост аутентичних гастрономских производа на ширем регионалном тржишту. Управо зато смо дошли и у Бијељину да на сајму промовишемо не само храну и угоститељски сектор , већ и све остало што једна регија има поручила је директорица Туристичке организације Војводине Наташа Павловић.
Привредна комора Војводине као партнер у овој кампањи учествује како би се кроз синергију привреде и промоције онога што Војводина нуди приказали најбољи брендови истакла је Кристина Ђого из Привредне коморе Војводине. Привредна комора Војводине ће као и до сада заједно са Туристичком организацијом Војводине учествовати на промоцији АП Војводине широм региона, а ова кампања као плод заједничког рада прави је пут ка отварању гастрономије и туристичких потенцијала другим тржиштима.