Privredna komora Vojvodine

avg 02, 2024

avg 02, 2024

Sekretar Udruženja usluga Privredne komore Vojvodine (PKV) Slavica Hajder prisustvovala je u petak, 15. septembra 2017. godine sastanku u PKS – Regionalnoj privrednoj komori Severno bačkog upravnog okruga u Subotici povodom održavanja međunarodne konferencije Balkanske asocijacije hotelijera „BAHA 2018“ na Paliću i Segedinu.
Na poslednjoj konferenciji BAHA, održanoj 2017. godine na Ohridu, potekla je inicijativa da se naredna konferencija održi na teritoriji Grada Subotice, Palića i Segedina. Osnovna ideja je da se spoje dva suvereniteta, Republika Srbija sa susednom Mađarskom, i da se iskoriste bratski odnosi između gradova Subotice i Segedina , uz dobru saradnju privrede i privrednih komora.
„Ključni cilj je početak rebrendiranja Subotice i Palića kao turističkih destinacija, koje će uporedno pratiti infrastrukturno jačanje i prilagođavanje smeštajnih i kongresnih kapaciteta potrebama savremenih turista“, istakla je Hajder.
Privredna komora Vojvodine, kao i svi prisutni na sastanku, podržala je inicijativu za održavanje konferencije, uz zaključak da tema narednog sastanaka budu visina troškova i program konferencije. Na sastanku je rečeno da su pripreme za održavanje konferencije počele i da bi ona trebalo da se održi u junu 2018. godine.
Inicijativa za održavanje sastanka potekla je od Pokrajinske vlade, od potpredsednika Pokrajinske vlade i pokrajinskog sekretara za privredu i turizam Ivana Đokovića. Sastanku su prisustvovali i Slobodan Vojinović, direktor PKS-RPK Subotica, Mitar Nikolić, predsednik parlamenta privrednika RPK Subotica, Srđan Samardžić, član gradskog veća zadužen za turizam, investicije i međunarodnu saradnju, Branko Krivokapić, generalni sekretar BAHA, Nebojša Daraboš, direktor Park Palić, Milorad Štavljanin, član Parlamenta privrednika i član Skupštine PKS, Laslo Karai, savetnik PKS-RPK Subotica, Nebojša Ševo, koordinator za usluge PKS-RPK Subotica.
Balkanska asocijacija hotelijera osnovana je 2005. godine i izuzetno je značajna u čitavom regionu i u mnogome doprinosi umrežavanju turističkih mikroregija na Balkanu i njihovih turističkih i ugostiteljskih sadržaja, te učesnika hotelske industrije i menadžmenta kojih u ovoj Asocijaciji ima preko tri hiljade. Jedna od glavnih aktivnosti ove Asocijacije je održavanje godišnjih konferencija čiji naziv nosi „Destinacija kao brend“.