Привредна комора Војводине

авг 01, 2024

авг 01, 2024

Секретар Удружења услуга Привредне коморе Војводине (ПКВ) Славица Хајдер присуствовала је у петак, 15. септембра 2017. године састанку у ПКС – Регионалној привредној комори Северно бачког управног округа у Суботици поводом одржавања међународне конференције Балканске асоцијације хотелијера „БАХА 2018“ на Палићу и Сегедину.
На последњој конференцији БАХА, одржаној 2017. године на Охриду, потекла је иницијатива да се наредна конференција одржи на територији Града Суботице, Палића и Сегедина. Основна идеја је да се споје два суверенитета, Република Србија са суседном Мађарском, и да се искористе братски односи између градова Суботице и Сегедина , уз добру сарадњу привреде и привредних комора.
„Кључни циљ је почетак ребрендирања Суботице и Палића као туристичких дестинација, које ће упоредно пратити инфраструктурно јачање и прилагођавање смештајних и конгресних капацитета потребама савремених туриста“, истакла је Хајдер.
Привредна комора Војводине, као и сви присутни на састанку, подржала је иницијативу за одржавање конференције, уз закључак да тема наредног састанака буду висина трошкова и програм конференције. На састанку је речено да су припреме за одржавање конференције почеле и да би она требало да се одржи у јуну 2018. године.
Иницијатива за одржавање састанка потекла је од Покрајинске владе, од потпредседника Покрајинске владе и покрајинског секретара за привреду и туризам Ивана Ђоковића. Састанку су присуствовали и Слободан Војиновић, директор ПКС-РПК Суботица, Митар Николић, председник парламента привредника РПК Суботица, Срђан Самарџић, члан градског већа задужен за туризам, инвестиције и међународну сарадњу, Бранко Кривокапић, генерални секретар БАХА, Небојша Дарабош, директор Парк Палић, Милорад Штављанин, члан Парламента привредника и члан Скупштине ПКС, Ласло Караи, саветник ПКС-РПК Суботица, Небојша Шево, координатор за услуге ПКС-РПК Суботица.
Балканска асоцијација хотелијера основана је 2005. године и изузетно је значајна у читавом региону и у многоме доприноси умрежавању туристичких микрорегија на Балкану и њихових туристичких и угоститељских садржаја, те учесника хотелске индустрије и менаџмента којих у овој Асоцијацији има преко три хиљаде. Једна од главних активности ове Асоцијације је одржавање годишњих конференција чији назив носи „Дестинација као бренд“.