- jun 14, 2018
- Posted by: admin
- Categories: Актуелности, ПКВ
Nema komentara
Turistička agencija „Vojvodinašume-Turist“, u okviru Javnog preduzeća „Vojvodinašume“, specijalizovana je agencija, organizator putovanja za specifične oblike turizma – lovni i ekoturizam sa sedištem u Petrovaradinu, dobitnik je plakete za kvalitet usluga Privredne komore Vojvodine u kategoriji turističkih agencija u 2017. godini u Vojvodini.
„Ova nagrada predstavlja veliku motivaciju da nastavimo sa dosadašnjim radom i pokazuje da smo na pravom putu profesionalnog razvoja. Turistička agencija ‘Vojvodinašume-Turist’, kao agencija koja se bavi receptivnim turizmom, u novom organizacionom obliku postoji tek nešto više od godinu dana i čast nam je da je naš prethodni rad, kao i promovisanje prirodnih resursa kojima upravlja JP ‘Vojvodinašume’, prepoznat od strane naših kolega iz struke“, rekla je Maja Jenei, menadžer Ogranka Turističke agencije „Vojvodinašume-Turist“.
Agencija bazira svoje lovne programe na konceptu održivog razvoja lovnog turizma uz primenu principa ekološke, socijalne, kulturne i ekonomske održivosti. Duga tradicija, visok nivo gazdovanja lovištima, kontinuirani uzgoj divljači i stručni kadar uz adekvatne smeštajno-ugostiteljske kapacitete daju mnogobrojne kombinacije lovno-turističkih aranžmana bogatog sadržaja, koji se realizuju u 17 lovišta JP „Vojvodinašume“ na površini od blizu 110.000 hektara.
Potreba za održivim razvojem turizma, utemeljena na potencijalima prirodnih resursa kojima gazduje i upravlja Javno preduzeća, razvija nove ekoturističke programe, usklađene sa načelima zaštite prirode. U Specijalnim rezervatima prirode Gornje Podunavlje, Deliblatska peščara, Koviljsko-petrovaradinski rit i Obedska bara posetiocima se nude rekreativne i sportske aktivnosti uz ekološku edukaciju.
„Savremene tendencije u turizmu sve se više udaljavaju od klasičnih turističkih putovanja i baziraju se na aktivnom odmoru i boravku u prirodi, korišćenju alternativnih prevoznih sredstava umesto masovnog prevoza, potragom za lokalnim autohtonim objektima za ishranu i smeštaj. Upravo u tom pravcu vidimo dalje razvijanje delatnosti naše agencije, kroz unapređenje već postojećih sadržaja koji se nude turistima tokom boravka u zaštićenim područjima – specijalnim rezervatima prirode. Razvijanje održivog turizma kroz očuvanje prirode i autentičnih vrednosti teritorije, povećanje svesti posetilaca o potrebi da se zaštiti životna sredina i podsticanje lokalne tradicije i običaja“, istakla je Maja Jenei.
Ona ističe da ulogu Privredne komore Vojvodine, na putu razvoja agencije, vide pre svega u nastavku saradnje, kroz interakciju i, kako kaže, povezivanje sa drugim turističkim agencijama i privrednim subjektima u uslužnim delatnostima, pre svega ugostiteljstvu i turizmu, kroz organizaciju seminara, stručnih i naučnih skupova, posetu sajmovima, kao i na unapređivanju saradnje sa državnim i naučnim institucijama u vezi sa turističkim poslovanjem.
„Vojvodinašume-turist“ nudi specifičan turistički proizvod baziran isključivo na prirodnim resursima kojima upravlja preduzeće, čiji je i ona deo. Kao i za sve druge uspešne aktivnosti, bitan zadatak na početku jeste realno sagledavanje postojećeg stanja potencijala kojima se raspolaže.
„Nakon toga sledi etapa osmišljavanja i priprema aktivnosti i sadržaja kojima se već postojeća ponuda osavremenjuje, upotpunjuje i približava zahtevima modernog turiste. Pri tom se prate kretanja na domaćem turističkom tržištu, kao i u zemljama u regionu koje raspolažu sličnim prirodnim resursima. Vođeni tim načinom, reorganizovali smo pristup radu i organizaciono se osavremenili. Posebna pažnja se poklanja formiranju tima zaposlenih koji će se uspešno nositi sa izazovima ovog posla, jer receptiva je težak i skup posao sa često neizvesnim ishodom. Pored velikog broja turističkih agencija, malo je onih koje se bave receptivnim turizmom, odnosno dovođenjem stranih turista u Srbiju“, naglasila je Jenei.
Istakla je da je turizam je jedna od najbrže rastućih privrednih grana u zemlji, u kojoj mladi, kreativni ljudi sigurno mogu pronaći prostor za svoje delovanje u ovoj oblasti.
„Do visokog nivoa kvaliteta usluga se stiže profesionalnim odnosom prema klijentima, dobrom saradnjom sa kolegama, stalnom edukacijom i usavršavanjem, kao i veštinom uspešnog usaglašavanja turističke ponude sa novim zahtevima turista“, rekla je Maja Jenei.
„Ova nagrada predstavlja veliku motivaciju da nastavimo sa dosadašnjim radom i pokazuje da smo na pravom putu profesionalnog razvoja. Turistička agencija ‘Vojvodinašume-Turist’, kao agencija koja se bavi receptivnim turizmom, u novom organizacionom obliku postoji tek nešto više od godinu dana i čast nam je da je naš prethodni rad, kao i promovisanje prirodnih resursa kojima upravlja JP ‘Vojvodinašume’, prepoznat od strane naših kolega iz struke“, rekla je Maja Jenei, menadžer Ogranka Turističke agencije „Vojvodinašume-Turist“.
Agencija bazira svoje lovne programe na konceptu održivog razvoja lovnog turizma uz primenu principa ekološke, socijalne, kulturne i ekonomske održivosti. Duga tradicija, visok nivo gazdovanja lovištima, kontinuirani uzgoj divljači i stručni kadar uz adekvatne smeštajno-ugostiteljske kapacitete daju mnogobrojne kombinacije lovno-turističkih aranžmana bogatog sadržaja, koji se realizuju u 17 lovišta JP „Vojvodinašume“ na površini od blizu 110.000 hektara.
Potreba za održivim razvojem turizma, utemeljena na potencijalima prirodnih resursa kojima gazduje i upravlja Javno preduzeća, razvija nove ekoturističke programe, usklađene sa načelima zaštite prirode. U Specijalnim rezervatima prirode Gornje Podunavlje, Deliblatska peščara, Koviljsko-petrovaradinski rit i Obedska bara posetiocima se nude rekreativne i sportske aktivnosti uz ekološku edukaciju.
„Savremene tendencije u turizmu sve se više udaljavaju od klasičnih turističkih putovanja i baziraju se na aktivnom odmoru i boravku u prirodi, korišćenju alternativnih prevoznih sredstava umesto masovnog prevoza, potragom za lokalnim autohtonim objektima za ishranu i smeštaj. Upravo u tom pravcu vidimo dalje razvijanje delatnosti naše agencije, kroz unapređenje već postojećih sadržaja koji se nude turistima tokom boravka u zaštićenim područjima – specijalnim rezervatima prirode. Razvijanje održivog turizma kroz očuvanje prirode i autentičnih vrednosti teritorije, povećanje svesti posetilaca o potrebi da se zaštiti životna sredina i podsticanje lokalne tradicije i običaja“, istakla je Maja Jenei.
Ona ističe da ulogu Privredne komore Vojvodine, na putu razvoja agencije, vide pre svega u nastavku saradnje, kroz interakciju i, kako kaže, povezivanje sa drugim turističkim agencijama i privrednim subjektima u uslužnim delatnostima, pre svega ugostiteljstvu i turizmu, kroz organizaciju seminara, stručnih i naučnih skupova, posetu sajmovima, kao i na unapređivanju saradnje sa državnim i naučnim institucijama u vezi sa turističkim poslovanjem.
„Vojvodinašume-turist“ nudi specifičan turistički proizvod baziran isključivo na prirodnim resursima kojima upravlja preduzeće, čiji je i ona deo. Kao i za sve druge uspešne aktivnosti, bitan zadatak na početku jeste realno sagledavanje postojećeg stanja potencijala kojima se raspolaže.
„Nakon toga sledi etapa osmišljavanja i priprema aktivnosti i sadržaja kojima se već postojeća ponuda osavremenjuje, upotpunjuje i približava zahtevima modernog turiste. Pri tom se prate kretanja na domaćem turističkom tržištu, kao i u zemljama u regionu koje raspolažu sličnim prirodnim resursima. Vođeni tim načinom, reorganizovali smo pristup radu i organizaciono se osavremenili. Posebna pažnja se poklanja formiranju tima zaposlenih koji će se uspešno nositi sa izazovima ovog posla, jer receptiva je težak i skup posao sa često neizvesnim ishodom. Pored velikog broja turističkih agencija, malo je onih koje se bave receptivnim turizmom, odnosno dovođenjem stranih turista u Srbiju“, naglasila je Jenei.
Istakla je da je turizam je jedna od najbrže rastućih privrednih grana u zemlji, u kojoj mladi, kreativni ljudi sigurno mogu pronaći prostor za svoje delovanje u ovoj oblasti.
„Do visokog nivoa kvaliteta usluga se stiže profesionalnim odnosom prema klijentima, dobrom saradnjom sa kolegama, stalnom edukacijom i usavršavanjem, kao i veštinom uspešnog usaglašavanja turističke ponude sa novim zahtevima turista“, rekla je Maja Jenei.