- јун 14, 2018
- Posted by: admin
- Categories: Актуелности, ПКВ
Нема коментара
Туристичка агенција „Војводинашуме-Турист“, у оквиру Јавног предузећа „Војводинашуме“, специјализована је агенција, организатор путовања за специфичне облике туризма – ловни и екотуризам са седиштем у Петроварадину, добитник је плакете за квалитет услуга Привредне коморе Војводине у категорији туристичких агенција у 2017. години у Војводини.
„Ова награда представља велику мотивацију да наставимо са досадашњим радом и показује да смо на правом путу професионалног развоја. Туристичка агенција ‘Војводинашуме-Турист’, као агенција која се бави рецептивним туризмом, у новом организационом облику постоји тек нешто више од годину дана и част нам је да је наш претходни рад, као и промовисање природних ресурса којима управља ЈП ‘Војводинашуме’, препознат од стране наших колега из струке“, рекла је Маја Јенеи, менаџер Огранка Туристичке агенције „Војводинашуме-Турист“.
Агенција базира своје ловне програме на концепту одрживог развоја ловног туризма уз примену принципа еколошке, социјалне, културне и економске одрживости. Дуга традиција, висок ниво газдовања ловиштима, континуирани узгој дивљачи и стручни кадар уз адекватне смештајно-угоститељске капацитете дају многобројне комбинације ловно-туристичких аранжмана богатог садржаја, који се реализују у 17 ловишта ЈП „Војводинашуме“ на површини од близу 110.000 хектара.
Потреба за одрживим развојем туризма, утемељена на потенцијалима природних ресурса којима газдује и управља Јавно предузећа, развија нове екотуристичке програме, усклађене са начелима заштите природе. У Специјалним резерватима природе Горње Подунавље, Делиблатска пешчара, Ковиљско-петроварадински рит и Обедска бара посетиоцима се нуде рекреативне и спортске активности уз еколошку едукацију.
„Савремене тенденције у туризму све се више удаљавају од класичних туристичких путовања и базирају се на активном одмору и боравку у природи, коришћењу алтернативних превозних средстава уместо масовног превоза, потрагом за локалним аутохтоним објектима за исхрану и смештај. Управо у том правцу видимо даље развијање делатности наше агенције, кроз унапређење већ постојећих садржаја који се нуде туристима током боравка у заштићеним подручјима – специјалним резерватима природе. Развијање одрживог туризма кроз очување природе и аутентичних вредности територије, повећање свести посетилаца о потреби да се заштити животна средина и подстицање локалне традиције и обичаја“, истакла је Маја Јенеи.
Она истиче да улогу Привредне коморе Војводине, на путу развоја агенције, виде пре свега у наставку сарадње, кроз интеракцију и, како каже, повезивање са другим туристичким агенцијама и привредним субјектима у услужним делатностима, пре свега угоститељству и туризму, кроз организацију семинара, стручних и научних скупова, посету сајмовима, као и на унапређивању сарадње са државним и научним институцијама у вези са туристичким пословањем.
„Војводинашуме-турист“ нуди специфичан туристички производ базиран искључиво на природним ресурсима којима управља предузеће, чији је и она део. Као и за све друге успешне активности, битан задатак на почетку јесте реално сагледавање постојећег стања потенцијала којима се располаже.
„Након тога следи етапа осмишљавања и припрема активности и садржаја којима се већ постојећа понуда осавремењује, употпуњује и приближава захтевима модерног туристе. При том се прате кретања на домаћем туристичком тржишту, као и у земљама у региону које располажу сличним природним ресурсима. Вођени тим начином, реорганизовали смо приступ раду и организационо се осавременили. Посебна пажња се поклања формирању тима запослених који ће се успешно носити са изазовима овог посла, јер рецептива је тежак и скуп посао са често неизвесним исходом. Поред великог броја туристичких агенција, мало је оних које се баве рецептивним туризмом, односно довођењем страних туриста у Србију“, нагласила је Јенеи.
Истакла је да је туризам је једна од најбрже растућих привредних грана у земљи, у којој млади, креативни људи сигурно могу пронаћи простор за своје деловање у овој области.
„До високог нивоа квалитета услуга се стиже професионалним односом према клијентима, добром сарадњом са колегама, сталном едукацијом и усавршавањем, као и вештином успешног усаглашавања туристичке понуде са новим захтевима туриста“, рекла је Маја Јенеи.
„Ова награда представља велику мотивацију да наставимо са досадашњим радом и показује да смо на правом путу професионалног развоја. Туристичка агенција ‘Војводинашуме-Турист’, као агенција која се бави рецептивним туризмом, у новом организационом облику постоји тек нешто више од годину дана и част нам је да је наш претходни рад, као и промовисање природних ресурса којима управља ЈП ‘Војводинашуме’, препознат од стране наших колега из струке“, рекла је Маја Јенеи, менаџер Огранка Туристичке агенције „Војводинашуме-Турист“.
Агенција базира своје ловне програме на концепту одрживог развоја ловног туризма уз примену принципа еколошке, социјалне, културне и економске одрживости. Дуга традиција, висок ниво газдовања ловиштима, континуирани узгој дивљачи и стручни кадар уз адекватне смештајно-угоститељске капацитете дају многобројне комбинације ловно-туристичких аранжмана богатог садржаја, који се реализују у 17 ловишта ЈП „Војводинашуме“ на површини од близу 110.000 хектара.
Потреба за одрживим развојем туризма, утемељена на потенцијалима природних ресурса којима газдује и управља Јавно предузећа, развија нове екотуристичке програме, усклађене са начелима заштите природе. У Специјалним резерватима природе Горње Подунавље, Делиблатска пешчара, Ковиљско-петроварадински рит и Обедска бара посетиоцима се нуде рекреативне и спортске активности уз еколошку едукацију.
„Савремене тенденције у туризму све се више удаљавају од класичних туристичких путовања и базирају се на активном одмору и боравку у природи, коришћењу алтернативних превозних средстава уместо масовног превоза, потрагом за локалним аутохтоним објектима за исхрану и смештај. Управо у том правцу видимо даље развијање делатности наше агенције, кроз унапређење већ постојећих садржаја који се нуде туристима током боравка у заштићеним подручјима – специјалним резерватима природе. Развијање одрживог туризма кроз очување природе и аутентичних вредности територије, повећање свести посетилаца о потреби да се заштити животна средина и подстицање локалне традиције и обичаја“, истакла је Маја Јенеи.
Она истиче да улогу Привредне коморе Војводине, на путу развоја агенције, виде пре свега у наставку сарадње, кроз интеракцију и, како каже, повезивање са другим туристичким агенцијама и привредним субјектима у услужним делатностима, пре свега угоститељству и туризму, кроз организацију семинара, стручних и научних скупова, посету сајмовима, као и на унапређивању сарадње са државним и научним институцијама у вези са туристичким пословањем.
„Војводинашуме-турист“ нуди специфичан туристички производ базиран искључиво на природним ресурсима којима управља предузеће, чији је и она део. Као и за све друге успешне активности, битан задатак на почетку јесте реално сагледавање постојећег стања потенцијала којима се располаже.
„Након тога следи етапа осмишљавања и припрема активности и садржаја којима се већ постојећа понуда осавремењује, употпуњује и приближава захтевима модерног туристе. При том се прате кретања на домаћем туристичком тржишту, као и у земљама у региону које располажу сличним природним ресурсима. Вођени тим начином, реорганизовали смо приступ раду и организационо се осавременили. Посебна пажња се поклања формирању тима запослених који ће се успешно носити са изазовима овог посла, јер рецептива је тежак и скуп посао са често неизвесним исходом. Поред великог броја туристичких агенција, мало је оних које се баве рецептивним туризмом, односно довођењем страних туриста у Србију“, нагласила је Јенеи.
Истакла је да је туризам је једна од најбрже растућих привредних грана у земљи, у којој млади, креативни људи сигурно могу пронаћи простор за своје деловање у овој области.
„До високог нивоа квалитета услуга се стиже професионалним односом према клијентима, добром сарадњом са колегама, сталном едукацијом и усавршавањем, као и вештином успешног усаглашавања туристичке понуде са новим захтевима туриста“, рекла је Маја Јенеи.