- јун 15, 2018
- Posted by: admin
- Categories: Актуелности, ПКВ
Нема коментара
„Мокрин хаус“, пројекат који је настао у оквиру компаније „Тера Паноника“ (Terra Panonica), добитник је највишег признања за квалитет услуге Привредне коморе Војводине (ПКВ) за јединствен туристички производ на домаћем тржишту у 2017. години у Војводини – „Капије успеха“ и плакете.
Компанија је основана 2008. године са циљем да се напуштена кућа породице Новаков у Мокрину обнови и претвори у кућу идеја у којој ће се окупљати, радити и дружити појединци, тимови и компаније и у којој ће тако настајати нови пројекти.
„Као пројекат који је окренут скоро искључиво ка глобалном тржишту, успели смо и да привучемо пажњу и да освојимо неколико интернационалних награда за први коливинг пројекат у овом делу Европе. Међутим, увек је најдраже када си препознат од стране својих. И управо због тога што се ми трудимо да радимо глобално релевантне ствари из руралних крајева наше покрајне и земље, нам је драго да је ПКВ препознала тај труд и доделила нам ову награду“, рекао је извршни директор Иван Бркљач.
Из „Мокрин хауса“ истичу жељу да овај пројекат буде пример како је ревитализација живота на селу могућа и кроз развој урбаних садржаја.
„Ми ‘Мокрин хаус’ видимо као пилот пројекат за даља дешавања и у самом Мокрину, али и глобално. Наша жеља је да Мокрин постане прво право глобално село. Циљ нам је да Мокрин прво на памет падне када било ко на свету зажели да оде негде ‘на село’, а да не губи ништа од технолошко-инфраструктурних напредака 21. века. Ми видимо живот у Мокрину као модеран живот на селу“, додао је Бркљач.
У протеклих десет година, „Мокрин Хоусе“ је бренд који је препознат не само код нас и у региону, већ и на глобалном тржишту, као место у које долазе млади људи из целог света и где проводе од неколико дана до неколико месеци радећи на својим пројектима.
„Мислим да би ПКВ требало да буде подршка на нашем путу и на путу сваког предузетника, поготово ако је циљ пословања не само већа остварена економска вредност, већ и бољи стандард живота у заједници у којој предузетници и компаније послују“, нагласио је Бркљач одговарајућу на питање где види улогу ПКВ на путу даљег развоја пословања.
Преко 200 компанија из Србије и ширег региона, управо је у „Мокрин хаусу“ организовало своје тим билдинг и едукацијске активности – семинаре, радионице, предавања. Посебну пажњу „Тера Паноника“ посвећује програмима у које укључује локалну заједницу. На имању се редовно организују концерти, филмске пројекције, позоришне представе, радионице за децу и одрасле, изложбе, семинари, предавања, а компанија активно подржава и учествује у свим активностима које локална самоуправа организује. За све то, по речима Бркљача, потребни су мукотрпни рад, добар „тајминг“ и помало среће.
„Наш тим је заиста посвећен и пројекат су прихватили као свој, од нашег ноћног чувара до мене као извршног директора, сви живимо и дишемо овај пројекат и дајемо свој максимум да сутра буде боље него данас“, казао је Бркљач.
Само у 2017. години, у оквиру програма „Мокрин Хоусе“, у Мокрину је боравило више од 400 „дигиталних номада“ како ова нова категорија људи саме себе назива, јер истовремено раде и путују.
„Свако од нас има неку страст или неку пасију, а захваљујући интернету данас ту пасију можемо да претворимо у посао који локацијски независан. Интернет полако све више демократизује тржиште рада и битно је пронаћи своју нишу у којој можеш бити најбољи. Ја верујем да ‘Мокрин хаус’ пружа најбоље коливинг искуство на свету, а свако себи може да пронађе сегмент у ком верује да може да буде најбоље на свету“, рекао је Бркљач.
Истакао је да тада постао постаје забава, напорна и некад мукотрпна, али, како каже, свакако забава.
Компанија је основана 2008. године са циљем да се напуштена кућа породице Новаков у Мокрину обнови и претвори у кућу идеја у којој ће се окупљати, радити и дружити појединци, тимови и компаније и у којој ће тако настајати нови пројекти.
„Као пројекат који је окренут скоро искључиво ка глобалном тржишту, успели смо и да привучемо пажњу и да освојимо неколико интернационалних награда за први коливинг пројекат у овом делу Европе. Међутим, увек је најдраже када си препознат од стране својих. И управо због тога што се ми трудимо да радимо глобално релевантне ствари из руралних крајева наше покрајне и земље, нам је драго да је ПКВ препознала тај труд и доделила нам ову награду“, рекао је извршни директор Иван Бркљач.
Из „Мокрин хауса“ истичу жељу да овај пројекат буде пример како је ревитализација живота на селу могућа и кроз развој урбаних садржаја.
„Ми ‘Мокрин хаус’ видимо као пилот пројекат за даља дешавања и у самом Мокрину, али и глобално. Наша жеља је да Мокрин постане прво право глобално село. Циљ нам је да Мокрин прво на памет падне када било ко на свету зажели да оде негде ‘на село’, а да не губи ништа од технолошко-инфраструктурних напредака 21. века. Ми видимо живот у Мокрину као модеран живот на селу“, додао је Бркљач.
У протеклих десет година, „Мокрин Хоусе“ је бренд који је препознат не само код нас и у региону, већ и на глобалном тржишту, као место у које долазе млади људи из целог света и где проводе од неколико дана до неколико месеци радећи на својим пројектима.
„Мислим да би ПКВ требало да буде подршка на нашем путу и на путу сваког предузетника, поготово ако је циљ пословања не само већа остварена економска вредност, већ и бољи стандард живота у заједници у којој предузетници и компаније послују“, нагласио је Бркљач одговарајућу на питање где види улогу ПКВ на путу даљег развоја пословања.
Преко 200 компанија из Србије и ширег региона, управо је у „Мокрин хаусу“ организовало своје тим билдинг и едукацијске активности – семинаре, радионице, предавања. Посебну пажњу „Тера Паноника“ посвећује програмима у које укључује локалну заједницу. На имању се редовно организују концерти, филмске пројекције, позоришне представе, радионице за децу и одрасле, изложбе, семинари, предавања, а компанија активно подржава и учествује у свим активностима које локална самоуправа организује. За све то, по речима Бркљача, потребни су мукотрпни рад, добар „тајминг“ и помало среће.
„Наш тим је заиста посвећен и пројекат су прихватили као свој, од нашег ноћног чувара до мене као извршног директора, сви живимо и дишемо овај пројекат и дајемо свој максимум да сутра буде боље него данас“, казао је Бркљач.
Само у 2017. години, у оквиру програма „Мокрин Хоусе“, у Мокрину је боравило више од 400 „дигиталних номада“ како ова нова категорија људи саме себе назива, јер истовремено раде и путују.
„Свако од нас има неку страст или неку пасију, а захваљујући интернету данас ту пасију можемо да претворимо у посао који локацијски независан. Интернет полако све више демократизује тржиште рада и битно је пронаћи своју нишу у којој можеш бити најбољи. Ја верујем да ‘Мокрин хаус’ пружа најбоље коливинг искуство на свету, а свако себи може да пронађе сегмент у ком верује да може да буде најбоље на свету“, рекао је Бркљач.
Истакао је да тада постао постаје забава, напорна и некад мукотрпна, али, како каже, свакако забава.