- јануар 24, 2018
- Posted by: admin
- Categories: Актуелности, ПКВ
Нема коментара
Привредна комора Србије (ПКС) позвала је привреднике да своје компаније и брендове кандидују за престижно признање „Најбоље из Србије“ до уторка, 6. фебруара 2018. године.
ПКС, у сарадњи са Министарством трговине, туризма и телекомуникација, акцију „Најбоље из Србије“ организује тринаести пут. Најбољи робни и корпоративни брендови ове године биће изабрани у 24 категорије, међу којима су и три нове – Најбољи хотел у Србији, Најбољи „мали“ туристички смештај у Србији и Најбољи органски производ из Србије.
Традиционална акција ПКС и Министарства трговине, туризма и телекомуникација, подиже видљивост домаћих брендова, а признање које је од 2004. понело 312 добитника у различитим категоријама, постало је мерило успеха и тржишне препознатљивости. Пратећи модерне трендове и захтеве тржишта, акција „Најбоље из Србије 2017“ освежена је и иновирана, како на плану методологије и категорија, тако и у погледу интеракције са учесницима и потрошачима, јер је знатно поједностављено пријављивање и гласање.
Критеријуми за избор најбољих дефинисани су посебном методологијом, која обухвата анализу тржишно-финансијских параметара, гласање потрошача, пословних партнера и стручњака, као и оцене жирија. У жирију су представници Министарства трговине, туризма и телекомуникација, Министарства привреде, ПКС и истакнути стручњаци из света маркетинга, комуникација и медија, заштите потрошача. Гласање почиње средином фебруара.
Од 2004, када је акција „Најбоље из Србије“ први пут организована, номиновано је више од 1700 брендова. Из годину у годину све је више пријављених компанија за ово признање и све више потрошача, привредника и стручњака који гласају за најбоље.
Учешће у акцији је бесплатно, пријављивање компанија и гласање је онлајн на званичном сајту www.najboljeizsrbije.com, а информације ће бити доступне и на друштвеним мрежама ове акције и ПКС.
ПКС, у сарадњи са Министарством трговине, туризма и телекомуникација, акцију „Најбоље из Србије“ организује тринаести пут. Најбољи робни и корпоративни брендови ове године биће изабрани у 24 категорије, међу којима су и три нове – Најбољи хотел у Србији, Најбољи „мали“ туристички смештај у Србији и Најбољи органски производ из Србије.
Традиционална акција ПКС и Министарства трговине, туризма и телекомуникација, подиже видљивост домаћих брендова, а признање које је од 2004. понело 312 добитника у различитим категоријама, постало је мерило успеха и тржишне препознатљивости. Пратећи модерне трендове и захтеве тржишта, акција „Најбоље из Србије 2017“ освежена је и иновирана, како на плану методологије и категорија, тако и у погледу интеракције са учесницима и потрошачима, јер је знатно поједностављено пријављивање и гласање.
Критеријуми за избор најбољих дефинисани су посебном методологијом, која обухвата анализу тржишно-финансијских параметара, гласање потрошача, пословних партнера и стручњака, као и оцене жирија. У жирију су представници Министарства трговине, туризма и телекомуникација, Министарства привреде, ПКС и истакнути стручњаци из света маркетинга, комуникација и медија, заштите потрошача. Гласање почиње средином фебруара.
Од 2004, када је акција „Најбоље из Србије“ први пут организована, номиновано је више од 1700 брендова. Из годину у годину све је више пријављених компанија за ово признање и све више потрошача, привредника и стручњака који гласају за најбоље.
Учешће у акцији је бесплатно, пријављивање компанија и гласање је онлајн на званичном сајту www.najboljeizsrbije.com, а информације ће бити доступне и на друштвеним мрежама ове акције и ПКС.